Integritatea, bunul simț și asertivitatea sunt doar câteva dintre competențele cheie pe care angajatorii le caută azi în rândul tinerilor interesați să intre pe piața muncii. Peste 77 milioane de persoane din Europa cu vârste cuprinse între 25-64 de ani, aproximativ 1 treime din populația Europei, au foarte puține calificări pentru a putea lucra în piața muncii la standardele căutate astăzi.

La Cluj-Napoca, companiile însă investesc într-un alt tip de educație și formare a viitorilor angajați. Prin programul FUTURE – Construiește cu pasiune, studenții, profesorii, companiile se implică activ în dezvoltarea competențelor soft și pregătirea studenților pentru primul loc de muncă. Programul, inițiat de Mădălina Hodorog, se desfășoară deja de un an, iar ediția susținută de compania Office Depot include 40 de studenți și 10 profesori universitari care participă la sesiuni de training axate pe educație nonformală.

Am stat de vorba pentru acest interviu cu o companie de software care foloseste in prezent tehnologia viitorului si anume dezvolta software bazat de inteligenta artificiala. Nenos Software au deschis de curand un birou si in Cluj Napoca si am fost curiosi sa aflam de ce au ales Clujul in dauna Bucurestiului si ce planuri de viitor au.

„Cum te simți când vezi că ideea ta și efortul investit în proiectul tău ajută oameni cu încercări grele? Hai la Challenge Accepted să schimbăm vieți împreună!” este îndemnul site managerului Școlii Informale de IT București, Carmen Ciulacu, organizator al evenimentului Challenge Accepted – Hackathon.

Misiunea de a schimba lumea prin tehnologie are un nume, în 20-21-22 Aprilie, atunci când un maraton de codare se dedică exclusiv dorinței de a soluționa nevoile din medicină, educație și societate, semnalate în jurul nostru: „Challenge Accepted”.

Știți cum se spune; ”fii tu însuți” e, probabil, un sfat bun pentru doar 5% dintre oameni. Eh, Marian Godină e unul dintre ei. Făcând parte dintr-o instituție rigidă, polițistul a devenit cunoscut pentru umorul său, superior oricărui banc despre cei din branșa sa. Fiind un bun observator, ajunge într-un punct în care poate percheziționa societatea, confiscând absolut toate aspectele ei, ca mai apoi să o trimită în spatele ecranului, pe blogul personal.

Interviul de mai jos este plin de lucruri interesante pentru cei pasionați de industria restaurantelor.

Nu are niciun rost să îl mai prezentăm pe Andi Moisescu. Cel puțin nu în varianta clasică, pentru că o știe mai toată lumea. ”Născut în, lucrat la, realizat x”. Vă lăsăm pe voi, cititorii, să îl descoperiți singuri citind următorul interviu:

Savatie Baștovoi este o persoană diferită (în sensul bun) de majoritate, fiind un om care a reușit să își folosească darurile, fie ele primite sau dobândite de-a lungul vieții, într-un mod pozitiv; constructiv. Darul vorbirii l-a transformat într-un părinte care prin cuvânt e capabil să “miște” lumea, talentul liric l-a propulsat în top cinci cei mai citiți autori români, cu peste 200.000 de cărți vândute, în timp ce aptitudinile artistice și meșteșugărești au pus bazele a ceea ce astăzi este Rucodelie (sau, tradus din limba slavonă, ”lucrul mâinilor”).

Despre interviu am mai vorbit în trecut. De altfel, internetul e plin de sfaturi în legătură cu abordarea interviurilor și cu greșelile care trebuie evitate. Dar acest lucru nu e neapărat un avantaj.

Sorin e fondator al agenției de publicitate Friends\TBWA, al Fundației Friends for Friends și al marketizator.com (prima platformă românească de conversii pentru comerț electronic). E, de altfel, și tutore la Școala ADC, mentor în cadrul unor programe ale Fundației Romanian Business Leaders, inițiator al Creative Fitness Studio și al Premiile Superscrieri – concurs non-fiction creative writing. În plus, e autorul cărții Brief. 99 de chestii pe care aș fi vrut să le știu când am intrat în publicitate. Copywriter ”la origini”, Sorin se descrie ca fiind unul dintre cei mai harnici și multi-tasking oameni pe care-i cunoaște. Și dintre cei pe care nu-i cunoaște, completăm noi, luând în considerare cele de mai sus. 

Când era mic, voia să se facă aviator. Nu a ajuns, e drept, dar a zburat pe la radio, presă scrisă, emisiuni tv, marketing și chiar și prin Londra, în 2012, cu Torța Olimpică în mână. A aterizat într-un final în domeniul culinar, având pasiunea în rolul coordonatelor după care s-a ghidat. Juratul de la MasterChef Adi Hădean! În rândurile de mai jos, exceptând prima întrebare - acolo unde ne povestește în linii mari traseul lui din punct de vedere profesional- veți cunoaște un Adi care vorbește scurt și la obiect, care nu complică, unul care nu folosește tot felul de definiții pompoase doar pentru a spune ceva. Un Adrian Hădean sincer și succint.

Logo-ul King e unul dintre cele mai recognoscibile logo-uri din lume. E greu de crezut că există persoane care, atunci când îl văd, să nu asocieze imaginea cu relaxare, copilărie și joacă. Fondată în 2003, King se bucură de o ascensiune continuă, ascensiune care a atins punctul culminant în momentul în care a apărut Candy Crush, unul dintre cele mai populare jocuri din categoria casual gaming.

Pretty woman, driving down the street…Nina e genul acela de femeie pe care ți-o imaginezi cum, atunci când iese din casă, zâmbește politicos vecinilor pe lângă care trece și urcă elegant în mașină, îndreptându-se ușor spre serviciu. Genul acela de femeie pe care ai lăsa-o oricând să intre de pe o străduță mică pe un aglomerat bulevard, doar că tocurile ei, care se ridică odată cu puternica apăsare a pedalei de accelerație, nu vor da nicio șansă gesturilor tale gentile. Pare un mix perfect între eleganță și îndrăzneală, între gingășie și siguranță. E femeie în industria auto și îți lasă impresia că poate da cu ușurință de pereți cu orice fel de preconcepții legate de asta.

Acum câțiva ani, pentru mulți dintre noi ziua de joi era o sursă de energie pozitivă, atunci când apărea un nou episod din RObotzi. Era ceva diferit față de ce exista în piață și în scurt timp personajele MO și FOCA au devenit atât de îndrăgite încât de fiecare dată când episodul nu apărea joi simțeai o urmă de regret.

Vezi ofertele Eco Vera - producator Fose septice.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.